Cosmoway | APIE MUS
15595
page-template-default,page,page-id-15595,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-8.0,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive
 

APIE MUS

COSMOWAY – pažangi kosmetikos gamintoja, kurianti ir valdanti nuosavus prekės ženklus bei teikianti kosmetikos kūrimo ir gamybos paslaugas įvairioms pasaulio šalims.

,,Mūsų istorija prasidėjo nuo meilės. Meilės kosmetikai, kuri mums yra kur kas daugiau nei kasdienė jūsų vonios kambaryje laikoma prekė. Kosmetika mums – malonūs pojūčiai, visapusiškas grožis ir tikėjimas, kad džiaugsmą gali teikti net pačios mažiausios smulkmenos. Na, kad ir švelnus kremo potėpis po saldaus nakties miego ar sunkios darbo dienos“, – įsitikinusi viena COSMOWAY komandos narių Justė Pinkevičienė.

Įmonė veiklą pradėjo nuo kūno priežiūros priemonių kūrimo užsienio rinkoms, įvairiems tarptautiniams prekės ženklams. Šiuo metu COSMOWAY aktyviai gamina veido, kūno ir plaukų puoselėjimo priemones Italijos, Danijos, Portugalijos ir kitų Europos šalių prekės ženklams. Įgyta patirtis užsienio rinkose paskatino kosmetikos gamintoją sukurti savo prekės ženklus, kurie išsiskiria ne tik priemonių sudėtimis, bet ir vystomomis misijomis.

COSMOWAY bendradarbiauja su kosmetikos komponentų inovacijų kūrėjais visame pasaulyje (Prancūzija, Izraelis, Italija, Šveicarija). Įmonės produkcija atitinka aukščiausius gamybos standartus.

UAB „Cosmoway efektyvina pardavimus užsienio šalyse

 

UAB „Cosmoway“, siekdama išplėsti turimas eksporto rinkas ir pradėti eksportą į įmonės produktams dar naujas šalis, įgyvendino projektą  „AB „Cosmoway” eksporto plėtra, dalyvaujant užsienio parodose“, kurio metu sudalyvauta dviejose specializuotose  tarptautinėse parodose Italijoje.

Sudalyvautose prestižinėse tarptautinėse parodose „Cosmoprof” užmegzti nauji kontaktiniai ryšiai augina įmonės gaminamos produkcijos pirkėjų skaičių, daro įtaką eksporto rinkų plėtrai bei sudaro palankias sąlygas pardavimų pajamoms užsienio šalyse didėti.

Sėkmingai įgyvendinti eksporto rinkų plėtros projektą padėjo finansavimas, skirtas Europos regioninės plėtros fondo, pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 3 prioriteto „Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas“ naujų galimybių priemonę. Projektui įgyvendinti iš Europos regioninės plėtros fondo skirtas finansavimas sudarė 10 647 Eur. Reikiamą dalį savo lėšų skyrė pati įmonė.

Eksporto plėtra didins ne tik įmonės pardavimo pajamas, bet ir sudarys sąlygas augti sukuriamai pridėtinei vertei bei darbo našumui.

 

.