Cosmoway | APIE MUS
15595
page-template-default,page,page-id-15595,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-8.0,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive
 

APIE MUS

COSMOWAY – pažangi kosmetikos gamintoja, kurianti ir valdanti nuosavus prekės ženklus bei teikianti kosmetikos kūrimo ir gamybos paslaugas įvairioms pasaulio šalims.

,,Mūsų istorija prasidėjo nuo meilės. Meilės kosmetikai, kuri mums yra kur kas daugiau nei kasdienė jūsų vonios kambaryje laikoma prekė. Kosmetika mums – malonūs pojūčiai, visapusiškas grožis ir tikėjimas, kad džiaugsmą gali teikti net pačios mažiausios smulkmenos. Na, kad ir švelnus kremo potėpis po saldaus nakties miego ar sunkios darbo dienos“, – įsitikinusi viena COSMOWAY komandos narių Justė Pinkevičienė.

Įmonė veiklą pradėjo nuo kūno priežiūros priemonių kūrimo užsienio rinkoms, įvairiems tarptautiniams prekės ženklams. Šiuo metu COSMOWAY aktyviai gamina veido, kūno ir plaukų puoselėjimo priemones Italijos, Danijos, Portugalijos ir kitų Europos šalių prekės ženklams. Įgyta patirtis užsienio rinkose paskatino kosmetikos gamintoją sukurti savo prekės ženklus, kurie išsiskiria ne tik priemonių sudėtimis, bet ir vystomomis misijomis.

COSMOWAY bendradarbiauja su kosmetikos komponentų inovacijų kūrėjais visame pasaulyje (Prancūzija, Izraelis, Italija, Šveicarija). Įmonės produkcija atitinka aukščiausius gamybos standartus.

UAB „Cosmoway” eksporto plėtra, dalyvaujant užsienio parodose

 

UAB „Cosmoway“ nuo įkūrimo pradžios 2012 m. užsiima kosmetikos  produktų, pažymėtų prekiniu ženklu „GREEN FEEL“ gamyba. Įmonės gaminamos produkcijos asortimentą sudaro plaukų kondicionieriai, šampūnai, dušo želė,  muilas, rankų ir pėdų kremai.

Siekdama išplėsti turimas eksporto rinkas ir pradėti eksportą į naujas, įmonė pradėjo įgyvendinti projektą  „UAB „Cosmoway” eksporto plėtra, dalyvaujant užsienio parodose“, kurio metu numatoma dalyvauti tarptautinėse parodose.

Dvejus metus iš eilės dalyvaujant Italijoje rengiamoje prestižinėje tarptautinėje parodoje „Cosmoprof”, palaipsniui bus plečiamas monės klientų ratas bei eksporto rinkos.

Numatoma, jog projekto įgyvendinimas leis pasiekti vieną iš svarbiausių įmonės tikslų – diversifikuoti gaunamas pajamas pagal geografinius regionus, sudaryti palankias sąlygas įmonės eksporto pajamoms didėti.

Sėkmingai įgyvendinti projektą bei plėsti eksporto rinkas padeda finansavimas, skirtas Europos regioninės plėtros fondo, pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 3 prioriteto „Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas“ įgyvendinimo. Projektui įgyvendinti iš Europos regioninės plėtros fondo skiriamas finansavimas sudaro 10 647 Eur, mažiausiai dar tiek pat lėšų planuoja skirti pati įmonė.

.