Cosmoway | GREEN FEEL’S: lietuviško prekės ženklo dialogas su vartotoju
17627
page-template-default,page,page-id-17627,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-8.0,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive
 

GREEN FEEL’S: lietuviško prekės ženklo dialogas su vartotoju

Atvirai ir vartotojui suprantama kalba šnekėti apie produkto sudedamąsias dalis – toks lietuviškos kosmetikos GREEN FEEL’S gamintojų sprendimas leido jaunam prekės ženklui įtvirtinti savo pozicijas rinkoje.

Konkurencinga kainų atžvilgiu, bet kartu nekelianti jokių abejonių vartotojams dėl sudėties kokybės – tokiu principu vadovaujasi veido, kūno ir plaukų priežiūros kosmetikos GREEN FEEL’S kūrėjai. Prieš keletą metų vitrinose atsiradę naujojo lietuviško prekės ženklo produktai iš kitų ryškiai išsiskyrė savo produkto pakuote, kurioje aiškiai išdėstyta visa jo sudėtis.

„Daugiau prekės ženklų, kurie taip drąsiai kalbėtų apie visus sudedamuosius cheminius komponentus, nesutikome kol kas nė vieno“, – sako Justė Pinkevičienė, viena bendrovės „Cosmoway“, kuriai priklauso prekės ženklas GREEN FEEL‘S, savininkių. Neseniai į šiai kosmetikai naudojamų ingredientų sąrašą įtrauktas ir pasaulyje sparčiai plintantis naujas ingredientas – kanapių sėklų aliejus.

Pasielgėte drąsiai ir netradiciškai – išsamiai dėstote vartotojui, ką jis tepasi ant odos, nebijote kalbėti net apie nepopuliarius komponentus. Kodėl?

Jau ne pirmi metai GREEN FEEL‘S kartoninių dėžučių viduje kiekvienas gali rasti priemonės sudėtinių dalių INCI (Tarptautinės kosmetikos ingredientų nomenklatūra) pavadinimų vertimą į visiems suprantamą kalbą. Šis sprendimas itin teigiamai buvo sutiktas ir tarptautinėse parodose bei jau tapo esminiu prekės ženklo išskirtinumu rinkoje.

Vienas pagrindinių tikslų kuriant GREEN FEEL’S kosmetiką – kompetentingai suderinta sudedamųjų dalių kompozicija, tad surinkome tikrai aukštų kompetencijų chemikų komandą. Tačiau orientuojamės ne tik į produktą – mums labai svarbus ryšys su vartotoju. Esame visu 100% atviri, norime edukuoti žmones, naudojančius mūsų kosmetiką. Todėl nutarėme suprantamai paaiškinti kiekvieno produkto sudėtį, drąsiai kalbame apie teisingai ar neteisingai „nuteistus“ komponentus, supažindiname vartotojus su tiesa.

Esate minėjusi, kad ši naujovė keičia ir pakuotės sampratą, praplečia jos funkcijas.