Cosmoway | PAMATYTAS KOSMETIKOS LAGAMINĖLIS TAPO SVAJONE
18382
page-template-default,page,page-id-18382,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-8.0,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive
 

PAMATYTAS KOSMETIKOS LAGAMINĖLIS TAPO SVAJONE

Kai turi svajonę, jos siekti nesutrukdo jokie išbandymai ar atkalbinėjimai. Ir kuo ilgesnis kelias, tuo paprasčiau kuriant verslą. 
Daugelis sėkmingai veikiančių įmonių vadovų, paklausti apie tai, kaip įkūrė verslą, teigia, kad jis atsirado netikėtai. Imtis veiklos paskatino nepasitenkinimas, kad patys nerado kažkokių produktų ar pasigedo paslaugų, keliaudami nusižiūrėjo patrauklią verslo idėją, o gal paprasčiausiai nusibodo dirbti samdomą darbą.

Tačiau yra visiškai kitokių istorijų, kuomet apie savo verslą buvo galvojama dar nuo mokyklos suolo. Tokia patirtimi dalijasi Justė Pinkevičienė, kosmetikos gamybos UAB „Cosmoway“ bendraturtė, rinkodaros vadovė.

„Mano tėtis nuo pat mažų dienų mane auklėjo taip, kad aiškiai apsibrėžčiau, ko noriu, ir tai daryčiau. Sakydavo, kad kai rinksiuosi specialybę, nesvarbu, koks bus mano pasirinkimas, svarbiausia – kad aš norėčiau dirbti tą darbą“, – pasakoja ji.

Suprato, ko nori

Ir kai 16-os metų merginą mama nuvedė pas vizažistę, kad ši patartų, kokį makiažą naudoti, įvyko esminis lūžis.

„Kai pamačiau jos lagaminėlį, pridėtą įvairiausios kosmetikos, pasaulis man įgavo kitą prasmę. Pagalvojau, kad tame lagaminėlyje yra būsimas visas mano gyvenimas. Ir grįžusi namo tėčiui pasakiau, kad jau žinau, ko noriu. Būsiu kosmetologe!“ – sako moteris.

Tačiau tėvams šis jaunuolės noras kėlė nemažai abejonių. Todėl ieškota kompromisų. Visi kartu nutarė, kad pirmiausia reikia baigti rimtas studijas.

„Tėvai paslapčia vylėsi, kad man tas noras būti kosmetologe praeis. Bet niekur jis nepraėjo. Savaitgaliais aš jau su savo kosmetikos lagaminėliu važiuodavau pas klientes į namus ir atlikdavau joms grožio procedūras. Po pirmo kurso įsidarbinau grožio salone. Per vasarą jau įgijau nuolatinių klienčių, kurios nenorėjo niekur manęs paleisti. Tad tėvams teko pateikti rimtų argumentų, kodėl noriu derinti studijas ir darbą“, – nurodo dabartinė kosmetikos gamyklos bendraturtė.

Argumentas buvo toks – jei studentė sugebės mokytis taip, kad dėl ypač gerų pažymių gaus nuolaidą mokesčiui už studijas, tada gali dirbti. Taip ir nutiko. Todėl natūralu, kad baigusi studijas ji savo karjerą susiejo su kosmetikos industrija.

Šiuo metu J. Pinkevičienė yra kosmetikos gamybos įmonės bendraturtė.

Gamybines patalpas Kauno r. šalia Piliuonos miestelio įmonė įsigijo ir rekonstravo pernai. Jų plotas yra apie 2.100 kv. m, iki tol gamybai įmonė turėjo 860 kv. m patalpų. Pradiniame plėtros etape į naują gamyklą investuota apie 0,5 mln. Eur.
Pernai „Cosmoway“ apyvarta (su PVM) buvo 1,87 mln. Eur, šiemet planuojama 2,48 mln. Eur. Per tris šių metų ketvirčius įmonės apyvarta augo beveik 40% ir siekė apie 1,75 mln. Eur.

Nors verslininkė atsakinga už rinkodarą, tačiau tą periodą, kuomet pati dirbo kosmetologe, be galo vertino, nes taip gavo tiesioginį ir nuoširdų grįžtamąjį ryšį iš klienčių, aiškiau suvokė, kas joms yra svarbiausia.
O posakis „žinok, ko nori“, ir dabar dažnai vadovų komandos vartojamas. Nes nueiti galima tik ten, kur žinai, kad nori nueiti.

Straipsnio autorius: Verslo žinios.